Zwroty i odstąpienie od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy, Klient winien wysłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu do odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz należy odesłać pocztą na adres: AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk, Opiesin 62H, 98-220 Zduńska Wola. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres : sklep@papierdozdjec.pl albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy telefonicznie pod numerem telefonu 43-656-94-20.
Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest pod następującymi linkami : PDF (Adobe Reader), DOC (Microsoft Word), ODT (OpenOffice, LibreOffice)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedający został poinformowany przez Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania przez Klienta, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedający zwraca klientowi koszty doręczenia towaru tylko w kwocie minimalnej jaka mogła zostać pobrana na rzecz tej usługi i nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów transportu (np. dodatkowa opłata za pobranie lub wybór droższej formy transportu).
W przypadku odstąpienia od umowy Klient winien odesłać lub przekazać produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli produkt zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. W celu weryfikacji zwrotu produktów przez klienta sprzedający prosi o zachowanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej. Zwroty należy kierować na adres: AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk, Opiesin 62H, 98-220 Zduńska Wola.
Zwrotowi nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest iż są sprowadzone lub wykonywane na zamówienie indywidualne.
Reklamacje
Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.
Uwaga: w przypadku dostawy pocztą i kurierem DHL, reklamacje dotyczące braków i uszkodzeń towaru, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera lub listonosza. Prosimy sprawdzać paczki zaraz po odebraniu, w obecności dostawcy!
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Przesyłkę prosimy odesłać pod adres:
AKCES Iwona Dyrgoń-Wysmyk
Opiesin 62H
98-220 Zduńska Wola
z dopiskiem Reklamacja
W przypadku wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt e-mail: sklep@papierdozdjec.pl